zaterdag 17 augustus 2013

Heel veel vlechtjes ipv wafeltang

Hallo allemaal,
Sorry dat ik er al een hele tijd niks op gezet heb. Maar het is vakantie en dan vergeet ik nog wel eens wat. Maar goed. Mijn zusje ging op kamp met scouting en heeft dan 's ochtends niet veel tijd voor haar haar. Daarom had ik 28 vlechtjes gemaakt. Dit heeft ze het hele kamp in gehouden. Het resultaat na het kamp zie je op de eerste foto. Toen heb ik vandaag gewoon alles eruit gehaald en een beetje door geborsteld. Omdat ze een lange pony heeft die ook gevlochten was, heb ik daar een kleine invlechting in gemaakt. Zo ziet het er net uit als of ze een wafeltang heeft gebruikt. Als je dit na wilt doen kan je ook met nat haar al die vlechtjes maken en het laten opdrogen. Dan is het wel verstandig om van te voren haarlak of mouse te gebruiken.

Ik zal proberen zo snel mogelijk weer iets hier te plaatsen.
Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten